کرمی: نمی دانم چرا در اولین مبارزه باختم
نوشته شده توسط : محمّد معنوی
. به گزارش خبرنگار اعزامی قدس باشگاه شهدای قلعه کعبی از محل برگزاری رقابتهای تکواندو سی امین دوره بازیهای المپیک در مجموعه ورزشی اکسل، یوسف کرمی ظهر امروز جمعه برابر حریفی از اسپانیا شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت. شکست 8 بر 2 برابر حریفی که در رقابتهای قبلی برابر یوسف بازنده بوده برای سرگروه ایران سخت و دشوار است. کرمی در این مورد گفت: خودم هم نمی دانم چرا باختم. خیلی خوب تمرین کرده بودم و بارها این حریف را برده بودم اما نمی دانم چرا در این مبارزه باختم. او ادامه می دهد: امروز روز بدشانسی من بود. از مردم خوب کشورم عذرخواهی می کنم و امیدوار در اینده بتوانم محبت هایشان را جبران کنم.


:: بازدید از این مطلب : 304
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: